Waga: 60-100 kg
Wiek: 55 / 14 lat
Ulubiona domena: Natura
Trygoci żyją na niewielkim, przepełnionym dżunglami i rzekami skrawku Nowego Lądu, są odcięci od reszty kontynentu pasmem górskim Grande Orieades. Grupują się w plemiona, którymi zawsze przewodzi najsilniejszy osobnik. Jednak każdy członek plemienia może go wyzwać na pojedynek na śmierć i życie w dowolnym momencie, i tym samym w razie zwycięstwa zostać nowym dowódcą. Zaraz po przywódcy najwyższą pozycją w grupie cieszy się szaman. Szamani potrafią korzystać z Energii Rothu poprzez przeróżne rytuały magiczne, oczywiście nie są one wymagane do władania Energią, ale to jedyny sposób jaki znają rdzenni Trygoci.
Są bardzo zacofani względem innych ras. Korzystają tylko z prymitywnych broni i narzędzi, noszą proste elementy ubrania wykonane ze skóry i futer zwierząt lub z kory drzewa Eke.
Dzięki bardzo wyostrzonym zmysłom bardzo ciężko jest podkraść się do nich, wyczuwają również niewidzialne poruszające się obiekty. Jako jedyni, poza Sarcenami są odporni na trujące efekty roślin rosnących na terenach, które zamieszkują, dzięki czemu mogą wytwarzać z nich najróżniejsze przydatne mikstury. Innym rasom takie wytwory bardziej szkodzą niż pomagają.
Trygoci żyją na niewielkim, przepełnionym dżunglami i rzekami skrawku Nowego Lądu, są odcięci od reszty kontynentu pasmem górskim Grande Orieades. Grupują się w plemiona, którymi zawsze przewodzi najsilniejszy osobnik. Jednak każdy członek plemienia może go wyzwać na pojedynek na śmierć i życie w dowolnym momencie, i tym samym w razie zwycięstwa zostać nowym dowódcą. Zaraz po przywódcy najwyższą pozycją w grupie cieszy się szaman. Szamani potrafią korzystać z Energii Rothu poprzez przeróżne rytuały magiczne, oczywiście nie są one wymagane do władania Energią, ale to jedyny sposób jaki znają rdzenni Trygoci.
Są bardzo zacofani względem innych ras. Korzystają tylko z prymitywnych broni i narzędzi, noszą proste elementy ubrania wykonane ze skóry i futer zwierząt lub z kory drzewa Eke.
Dzięki bardzo wyostrzonym zmysłom bardzo ciężko jest podkraść się do nich, wyczuwają również niewidzialne poruszające się obiekty. Jako jedyni, poza Sarcenami są odporni na trujące efekty roślin rosnących na terenach, które zamieszkują, dzięki czemu mogą wytwarzać z nich najróżniejsze przydatne mikstury. Innym rasom takie wytwory bardziej szkodzą niż pomagają.
Startowe statystyki:
Siła: 3
Zwinność: 3
Wytrzymałość: 3
Percepcja: 3
Odwaga: 3
Charyzma: 1Inteligencja: 1
Energia życiowa: 15
Energia duchowa: 2
Żywotność: 100
Punkty akcji: 12
Szybkość: 3
Lekkie pancerze: 10
Ciężkie pancerze: 0
Obuchy: 25
Krótkie ostrza: 5
Długie ostrza: 5
Topory: 10
Łuki: 15
Kusze: 5
Rzucanie: 25
Kłute: 15
Walka wręcz: 25
Parowanie: 15
Parowanie: 15
Tarcza: 0
Uniki: 20
Magia bojowa: 15
Szybka nauka:
Siła, Zwinność, Wytrzymałość, Percepcja, Odwaga, Energia życiowa, Żywotność, Obuchy, Rzucanie, Walka wręcz
Powolna nauka:
Charyzma, Inteligencja, Ciężkie pancerze, Krótkie ostrza, Długie ostrza, Kusze, Tarcza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz