Siła – obrażenia przy większości broni, obuchy, topory, rzucanie, parowanie
Zwinność – uniki, ostrza, kradzież kieszonkowa, skradanie
się, skakanie
Wytrzymałość – redukcja obrażeń, tarcze
Percepcja - celności, spostrzegawczość
Percepcja - celności, spostrzegawczość
Odwaga – walka z przerażającymi przeciwnikami
Charyzma - dyplomacja, zastraszanie, dowodzenie
Inteligencja – alchemia, czytanie, pisanie, medycyna,
wynalazki
Energia życiowa - wewnętrzna energia, wykorzystywana do regeneracji ran, a może i do innych zastosowań
Energia duchowa - chakra, ki, chi, mana, różnie to można nazwać, ten rodzaj energii pozwala nam na wykorzystywanie ponadnaturalnych zdolności
Energia duchowa - chakra, ki, chi, mana, różnie to można nazwać, ten rodzaj energii pozwala nam na wykorzystywanie ponadnaturalnych zdolności
Żywotność – punkty życia
Punkty akcji
Szybkość - ilość metrów jakie możemy przebyć wydając 1 punkt akcji
Tryby poruszania się:
- Bieg - nie możemy unikać, parować, ani wykonywać żadnych innych akcji obronnych, mocne uderzenie może nas łatwo przewrócić
- Ostrożny chód - poruszanie się z 1/2 prędkości, ale normalnie możemy wykonywać akcje obronne
- Szarża - to samo co w biegu, ale zajmuje nam to całą turę, za to przy zderzeniu z jakimkolwiek przeciwnikiem wywracamy* go na ziemię zadając obrażenia zależnie od różnicy masy
- Skok - przemieszczamy się o zasięg zależny od umiejętności Skakanie, lądując na przeciwniku możemy wybrać przewrócenie* go na ziemię jak przy szarży, lub też zaatakowanie go w locie, w którym wypadku ma zwiększoną szansę na uniknięcie/zblokowanie ataku, ale obrażenia są znacznie większe dzięki impetowi
- Skradanie się - poruszamy się z 1/4 normalnej prędkości, powodzenie akcji zależne od umiejętności Skradanie się. Jeśli jest udana przeciwnik nas nie widzi, gdy go atakujemy pierwszy raz nie może on wykonać żadnej akcji obronnej.
*- przy próbie przewrócenia przeciwnik może próbować unikać
Odwaga:
Na k20 - poziom
strachu moba + nasza odwaga
Jeśli się nie uda to 50%, że zaczynamy uciekać w kierunku
przeciwnym do moba, 50 że 25%, że nic nie będziemy robić, 25% że stracimy
połowę tury na zebranie się w sobie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz